De kop is er af....
24 juli 2014 - Maastricht, Nederland
Zo…het eerste hotel is bereikt. De 1e etappe viel ons al best zwaar. Al flink wat kilometers in de benen. Gelukkig hebben we het onderweg droog gehouden….maar er was wel veel wind.
Oh had ik al gezegd dat we met de trein naar Maastricht zijn gegaan? Net heerlijk geluncht en zo meteen nog even de stad in…
Morgen begint onze echte fietsvakantie…
We hebben er heel veel zin in…
Gr. Marlies en Folkert.
Deze foto werd gemaakt op 24 juli 2014 in Maastricht, Nederland met een Samsung GT-I9505.
