London Ilford - London city

15 juli 2015 - London, Verenigd Koninkrijk

14 & 15 juli
Gisteren vertrokken naar Londen, "The place to be."
Onderweg wat regen gehad, maar over het algemeen viel het uiteindelijk weer mee. Het aantal km's bedroeg ong 42. Een stuk minder dan de dagen ervoor, maar qua tijd hebben we er net zo lang over gedaan als de dag ervoor. In een grote stad fietsen, zoals Londen, is wel anders dan Den Haag of Rotterdam. Gelukkig leidde de route ons voor een groot stuk langs de Thames en over redelijk rustige wegen. Door Londen kwamen we langs de Tower Bridge, langs de Londen Eye, over de West Minister Bridge, langs de Big Ben, de Koningin, door Hyde park en ook nog ff langs Kensington Palace. Onze fietsen moesten aardig wat keertjes op de gevoelige plaat met al deze beroemde plekken ;-). Het blijft iedere keer weer ongelooflijk hoeveel mensen er hier zijn....Wat een drukte!
Bij ons hotel aangekomen was er geen plek binnen voor onze fietsen, daarom maar de fietsen bij ons op de kamer gezet.
Nadat we gedoucht hadden zijn we gaan eten bij "Jamie's Italian". Heerlijk gegeten. Helaas de chef zelf was er niet.

Vanochtend vroeg lopend naar het centrum vertrokken. Daar hebben we eerst een rondje door het Science museum gelopen en ff een blik in Harrods geworpen. Best leuk om te zien. Alleen echt te duur voor onze portemonee. Na een verdiende bak koffie nog ff wat high lights gedaan. Wat blijft het toch een fantastische stad!
Morgen weer op de fiets, het plan is om naar Windsor te fietsen en daar onze tent toch maar eens uit de fietstas te halen en op te zetten om er een nachtje in te slapen. Jullie horen binnenkort of dat allemaal gelukt is.

Groetjes F & M