Maldon-London Ilford

13 juli 2015 - Ilford, Verenigd Koninkrijk

13 juli:
Vanmorgen voor de wekker wakker (wat is het hier vroeg licht zeg).
Om 8u zaten we aan het ontbijt (heerlijke scrambled eggs met bacon en een worstje, en zalm met eieren op toast) - zelf gekozen gisteren, aangevuld met toast, cereals, fruit en yoghurt. Helemaal niet verkeerd om zo je dag te beginnen. Helaas zat het weer niet helemaal mee bij de start van de tocht. Na even zoeken weer terug op de route (gisteren vanaf geweken door de extra km). De route leidde ons over prima begaanbare, geasfalteerde wegen langs schitterende landerijen, door kleine dorpjes die er steeds Engelser uit gaan zien en af en roe langs wat drukkere wegen. De regen ging en kwam. Het eind van de route ging dwars door een park, over een grasweg en door een weiland (gelukkig zonder beesten), met de laatste km door de buiten wijken van Londen. Om rond 16u aan te komen in ons hotel in Londen Ilford. De wegen waren afwisselend en leuk om te fietsen, jammer dat we met enige regelmaat weer de regenjassen aan moesten trekken. Al met al best wat regen gehad maar niet zoveel als ze voorspeld hadden. Qua km hadden we het redelijk ingeschat vandaag (net geen 70). Morgen ong 40 km naar het centrum van London. Misschien ff op de thee bij de Queen ;-). De weersvooruitzichten zijn beter dan die van vandaag, dus dat is alvast een goed vooruitzicht.

Gr. M & F.

1. Hanneke:
    13 juli 2015
    Gaaf hoor veel plezier morgen in Londen
  2. Mike erika janice:
    14 juli 2015